यदि यो टुइटर साँच्चै एउटा राजमार्ग हुने हो भने कस्तो हुन्थ्यो होला ? यहीं कल्पनासंगै आउनुस तपाईं हामि एकैछिन यसको यात्रामा निस्कने जमर्को गरौँ | कृपया, आफ्नै सवारीसाधन हुनेले आफ्नै गाडी चलाउनु होला र नहुनेले सार्वजनिक यातायात समाउनु होला | अब राजमार्गमा निस्कि सकेपछी हाम्रा टुइटर हेन्डल पनि ४ अंक भित्रका हुने भए | जस्तै: कोइ १२७२, कोइ ८४१५ आदि-आदि | टुइटेको संख्या बढ्दै जाँदा यो पनि अन्चलीकरण हुने भयो, जस्तै: बा. अ. टु. १२७२, ना. अ. टु. ८४१५ आदि-आदि |
कहिले काँहि टुँडिखेलमा ( पार्किंगको समस्याले भृकुटी मण्डपबाट सारिने होला ) बोलाइने टिएफसिको मिटिंगमा भेला हुन आउने क्रममा १४४५ (आचार्य) आफ्नो अफिसबाट निस्केर बल्खु, कालिमाटी हुदै टेकु पुल नजिक पुग्दा ३५७० (काका) लाइ ओभरटेक गर्नेछन् र टुडिखेलमा उपस्थित साथीहरुलाई गर्व साथ् भन्ने छन् - ३५७० लाइ टेकुमा ओभरटेक हानेर आको | लगभग ७ नबजी अफिसबाट निस्कन नपाउने ४६१५ (कुल्रिम) खै त भनेर सोध्धा उपस्थित एउटाले फ्याट्ट जवाफ दिहाल्नेछ - ४६१५ त ग्यारेजमै थन्केर बस्याछ न्युरोडमा | त्यस्तै १५२२ (लुरे दाइ) ले " आज अफिस र घर दुइ पटक ओहोर-दोहर गरियो," भनेर टुइटिने बित्तिकै प्याट्ट आर्कोले रिप्लाई हानिहाल्नेछ " १५२२ ले कारेस्वोर- कान्तिपुर दुइ टिप् हानेछ " |
हाइवेमा गाडीको चाप बढेको देखेपछी हाम्रा के.पी. गुरुले 'मोबाइल रिपेयर सेन्टर' बन्द गरेर 'अटोमोबाइल रिपेयर सेन्टर' हेन्डल राख्दै हाइवेको एक छेउमा सटर लिहाल्नेछन | अर्का मित्र नेपाल डायरीले फर्निचरमा आगो सल्काएर ' स्यार्सेकाली आयल स्टोर ' हेन्डल राखेर नौबिसे मुन्तिर तेल बेच्न थाल्नेछन भने माइला साउले आफ्नी हराएकी माइलीलाई गुगल हर्न बजाएर भए पनि खोजि छाड्ने छन् र मुग्लिन ओल्तिर एउटा होटल खोलिदिने छन् | त्यस्तै, हाम्रा खुराफातिले 'सुपर अग्नि' हेन्डल राखेर 'धरान-काठमान्डू' रात्रि बस सेवा संचालन गर्नेछन | त्यसै गरि कतिले त अझ 'त्रिशुली' हेन्डल राखेर टुइटर हाइवेको मुन्तिर बगिरहने पनि होलान |
सायद सबैका पछाडी एक-दुइटा सायरी पनि झुंडिएका हुनेछन | हाम्री बसंति त्यो बेला पनि कुनै रुखको छहारी मुनि गाडी पार्किंग गरेर सुतिरहेकी हुनेछिन | मन्जरी पनि त्यो बेला सम्मै हाइवेको एक छेउमा टुक्रुक्क बसेर ' तुम कब् आओगे' भन्दै कसैको प्रतिक्षामै हुनेछिन | 'माया नमार, फर्की आउनेछु, ए राता मकै' लेखे जस्तै सुस्मितेको गाडीमा "ह्या कस्तो अल्छी लाग्यो " लेखिएको हुनेछ |
ट्राफिक बढ्दै गएपछि कोइ-कोइ "सिताराम" हेन्डल राखेर पनि आउलान अनि हाइ स्पिडमा टुइट गर्नेलाई समाउलान, बग्गीखानामा मेन्सन गरिदेलान | लाइसन लिन ३०० लाग्नेछ, जसमा फाइन २०० र डोनेसन १०० हुनेछ जुन बग्गीखानाबाट सोझै टी.एफ.सी. नेपालको खातामा जम्मा हुनेछ |
सबैले आशा गरौँ कि यो टुइटर हाइवे नबनोस, सधै भरि हाम्रो साझा चौतारी नै रही रहोस |
र, अन्त्यमा, यो यात्रालाई रोचक बनाउन मेंसियिनु भएका साथीहरु बाट क्षमाप्रार्थी छु |
र, अन्त्यमा, यो यात्रालाई रोचक बनाउन मेंसियिनु भएका साथीहरु बाट क्षमाप्रार्थी छु |
यसबाट केवल रमाइलो मात्रै लिइदिनुहोला, गम्भीरता पुर्वक लिन शक्त मनाही छ |
14 comments:
हा हा हा !
साह्रै मज्जा आयो !!!
:)
बबाल छ !
babal! superlikes! :))
लोल लोल !! वा पूजारी :) क्या दियौ यार ! गजब छ् है !!
Very Nice ! Like It.
प्रवचन नसुनेको धेरै भा'थ्यो साह्रै रमाइलो भयो ।
:)
रमाईलो
omg sharai mazza aaio.... thnx puzzari brother @sanoketo
its really awesome..Bimb ra Pratik ko kasto kusal samyojan
wowoow grand!!!
oho kati milayera lekheko, malai pani padhda padhdai highway mai puke ko vaan bhayo, nice work
super likes majja aayo padadha
this is a blog a sweet one सारो गजप लागो
gajab hundo ho highway nai baney ta hagi
जहिले पनि उस्तै रोचक क्याबात पुजारी दाजु :)
Post a Comment